9. Na napravo ne dobim osveženih podatkov o strankah, artiklih. Ali se lahko preveri, če so bile pri sinhronizaciji kakšne napake?

Sinhronizacija podatkov o artiklih, strankah, načrtovanih poteh se izvede vsakič, ko se uporabnik prijavi v MSP apliakcijo. Za sinhronizacijo podatkov mora biti naprava povezana na internet. Če se uporabniku med sinhronizacijo ugasne/izklopi internetna povezava se tudi sinhronizacija ustavi. Uporabnik lahko pregleda ali se kaj ni sinhroniziralo ali so bile napake pri sinhronizaciji na naslednji način: V oknu ’O aplikaicji’ so poleg podatkov, ki so že omenjeni v tem FAQ tudi trije zavihki: Časi sinhronizaciji, Log naprave, Log strežnika.

Časi sinhronizaciji:

Tukaj se vidi kaj se trenutno sinhronizira in kaj je že bilo sinhronizirano. Kar se sinhronizira je zelene barve. Če je prišlo do kakšne napake pri sinhronizaciji je tisto rdeče barve.

Log naprave:

Tukaj se vidi kaj kaj je bilo sinhronizirano in količino podatkov za vsako sinhronizacijo.

Log strežnika:

Tukaj je opis napake, ki je nastal pri sinhronizaciji. To je pa pomembno za vzdrževalce aplikacije.

_images/refData.png